۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

کریمی به موقع وارد زمین شد/ آماده شکست استقلال در تبریز هستیم

کریمی به موقع وارد زمین شد/ آماده شکست استقلال در تبریز هستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای پیروزی مقابل استقلال صنعتی اهواز مصمم بوده‌اند، گفت: با این پیروزی آماده شکست استقلال تهران در آخرین بازی نیم فصل هستیم.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی پر گل تراکتورسازی مقابل استقلال صنعتی اظهار داشت: ما مجبور بودیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. با آمادگی کامل به اهواز رفتیم و خوشحالم که با وجود هوای گرم اهواز موفق شدیم دست پر برگردیم. بازیکنان قبل از مسابقه توجیه شده بودند که اگر از این بازی امتیاز نگیریم ممکن است به رده ششم جدول برویم ولی حالا شرایط به گونه‌ای است که حتی شانس قهرمانی در نیم فصل را هم داریم.

وی با اشاره به هت تریک کریم انصاریفرد برابر استقلال صنعتی تاکید کرد: خوشبختانه علی کریمی هم با اتمام مصدومیتش مقابل استقلال صنعتی بازی کرد. او به موقع وارد زمین شد و در زمان کوتاه حضورش در زمین موثر بود.

زینی زاده درباره اعتراض باشگاه فولاد به شادی گل کریم انصاریفرد بعد از گل سوم و "توهین آمیز بودن این شادی گل به تماشاگران اهوازی" یادآور شد: من حرکت کریم را ندیدم ولی فکر نمی‌کنم اگر کسی انگشتش را روی دهانش بگذارد، توهین تلقی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال تهران تصریح کرد: این پیروزی زمینه‌ای برای بازی با استقلال در تبریز خواهد بود. ما برای شکست استقلال در آخرین بازی نیم فصل آماده‌ایم و حتی اگر شرایط بر وفق مراد باشد، امکان قهرمانی در نیم فصل را داریم.

زینی زاده ادامه داد: از هواداران استدعا می‌کنم که مقابل استقلال هم به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. با وجود مشکلاتی که در هفته‌های گذشته و بخصوص در بازی با فولاد شاهد بودیم انتظار داریم هوداران همیشه وفادار تراکتورسازی در بازی با استقلال ورزشگاه یادگار امام (ره) را پر کنند.

وی همچنین درباره کسر امتیاز از تیم تراکتورسازی و احتمال بازگشت این امتیاز، گفت: جلسه کمیته استیناف به زودی تشکیل می‌شود و ما امیدواریم که یک امتیاز کسر شده به تیم برگردد. حق ما نبود که بعد از بازی با فولاد این اتفاق برایمان رخ بدهد.

زینی زاده خاطرنشان کرد: من با علی کفاشیان، مهدی تاج، علیرضا علیپور و هادی آیت اللهی جلسه داشتم. بحث ما این بود که در تشویق و تنبیه تیم‌های پرطرفدار باید ملاحظلاتی صورت بگیرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی روز یکشنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر موفق شد تیم استقلال صنعتی را در اهواز شکست بدهد. تراکتورسازی هفته پانزدهم در تبریز از تیم استقلال تهران پذیرایی می‌کند.

کد خبر 2163828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha